اصطلاحات رایج صنایع حفاظتی

ATR:
مخفف لغات Automatic Tone Reproduction است که با ایجاد تغییراتی در تصویر، وضوح کل تصویر را یهیود می بخشد. این ویژگی را می توان نسخه دیجیتالی از WDR نامید که ارزانتر از WDR نیز می باشد.

Stainless Steel:
فولاد زد زنگ، فولادی که در برابر زنگ زدگی و خوردگی اسیدها، مقاومت میکند. استحکام در دمای بالا، سختی پذیری و مقاومت نسبت به خوردگی از ویژگی های این نوع فلز می باشند.

Condition:
موقعیت، وضعیت و شرایط محیطی، همچنین به معنی پیش شرط

Low-Lux Camera:
همچنین Low-Light Camera، دوربین هایی که در شرایط نوری نا مناسب و نور کم، تصویر مطلوب و با کیفیتی از خود ارائه می – دهند را با این نام می خوانند.

Flexible:
لوله های فلیکسیبل، لوله هایی هستند که منعطف بوده و بدون اینکه بشکنند خم می شوند. منعطف، (انعطاف پذیر، قابل تغییر به شرایط جدید، قابل خم شدن و تا شدن به آسانی.)

Main Stream:
جریان اصلی تصویر، دستگاهایی که تصویر را در شیکه انتقال می دهند (دوربین های تحت شبکه IP و یا DVRها) معمولا دو جریان تصویر تولید می کنند، کیفیت جریان اصلی بهترین کیفیت تصویر دستگاه می باشد و معمولا بهترین قابلیت های دستگاه از این جریان گرفته می شود. این جریان برای ضبط به کار می رود تا در هنگام بازیابی تصاویر به مشکلی برخورده نشود.

Extra Stream – Slave Stream
جریان فرعی، که نقطه مقابل جریان اصلی تصویر در نظر گرفته می شود. کیفیت این جریان پایین تر از کیفیت جریان اصلی میباشد و معمولا قابلیت های آن کمتر از جریان اصلی می باشد. این جریان برای کاهش پهنای باند جهت انتقال تصاویر DVR و دوربین های IP در شبکه اینترنت به کار می رود.

Input:
ورودی، دادن ورودی، دورنداد، اطلاعاتی که به دستگاه وارد می کنیم.

Output:
خروجی، محصول، برونداد، بازده، اطلاعاتی که از دستگاه میگیریم.

Stability:
پایداری، دوام، مقاومت، استحکام و استواری، قابلیت ثابت ماندن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *