تایید آلارم ویدئویی و افزایش فروش برای توزیع کنندگان

تایید آلارم ویدئویی بخشی تصویری را به آلارم ها می افزاید و به صاحبان منازل، ایستگاه های بازبینی و ماموران قانونی تاییدی تصویری از رخدادها به دست میدهد. این سیستم ها علاوه بر فراهم نمودن اسباب آرامش خاطر کاربران، مزیت های مضاعف دیگری چون فروش بیشتربرای فروشندگان آلارم ها و نصاب ها را نیز به ارمغان می آورند.

توزیع آلارم بسته به هر منطقه متفاوت است. در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا، فروشندگان اساسا محصولات خود را به توزیع کنندگانی به فروش میرسانند که این محصولات را به نصاب ها میفروشند و معمولا خریداران برای دریافت سیستم های خود مقادیری بیعانه پرداخت میکنند. در منطقه ایالات متحده آمریکا، آلارم ها عمدتا از فروشندگان آلارمی خریداری میشود که اغلب با یک مدل درآمد ماهانه ی تکرار شونده کار میکنند. در بیشتر موارد نصاب/فروشنده مربوطه از یک ایستگاه بازبینی مشارکتی برخوردار است که وی را به کاربر مرتبط میسازد. در برخی از موارد آنها از کاربر میخواهند که ایستگاه بازبینی را انتخاب کند.

کاری که تایید ویدئویی انجام میدهد، فراهم نمودن سود بیشتر برای پیشنهادات فروشندگان و ایجاد فرصت های بیشتر برای تشویق مشتریان به خرید محصولات است. هنگامی که دیتکتور یا سیستم تشخیص ورود غیرمجاز آلارم را به صدا در می آورد، دوربین به صورت خودکار به ضبط و انتقال تصاویر تهیه شده از رخداد مربوطه میپردازد. ­یکی از مزیت های قابل توجه این سیستم ها برای کاربران، امکان ارسال تصاویر تهیه شده به گوشی های موبایل و یا تبلت های آنها است. همانطور که میتوان مشاهده کرد، آلارم های تایید شده ی ویدئویی به قطع گزینه ی ارزشمندی هستند که در نتیجه ی مزیت های عرضه شده به مصرف کنندگان به خدمات فروشندگان سیستم های اعلام سرقت اضافه شده اند.

فروشندگان سیستم های اعلام سرقت میتوانند خدمات رقابتی تری را ارائه کنند. در صورتی که رقیب آنها چنین خدماتی نداشته باشد، به قطع این فروشندگان میتوانند مدعی متفاوت بودن خدمات خود شوند و فروشندگان دیگر به محکوم ناکارآمدی هستند. فروشندگان رقیب یک آلارم را در اختیار افراد قرار میدهند اما چیزی که شما به مشتریان خود هدیه میدهید تایید ویدئویی و آرامش خاطر است. راهکاری که شما ارائه میکنید برای کاربر جذابتر بوده، بنابراین تعداد پروژه های بیشتری را از آن خود میکنید.

نکاتی برای نصب تایید آلارم ویدئویی

از آنجایی که تایید آلارم ویدئویی مستلزم سیستم های اعلام سرقت و دوربین است، نصب اینگونه سیستم ها میتواند تا حدی پیچیده و دشوار باشد. این نکته حائز اهمیت است که دوربین ها در مسیر پیش بینی شده برای عبور افراد غیرمجاز نصب شوند تا بدین شکل حتی در صورت جابجایی فرد مربوطه از یک نقطه به نقطه ی دیگر، شناسایی وی در هر صورت انجام گردد. همچنین نکته ی دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد، پیکربندی درست محرک های سیستم های اعلام سرقت است تا بدین شکل هر یک از سیستم های تشخیص ورود غیرمجاز، دوربین درست را به صدا در بیاورند.  ­

مسئله ی مهم دیگر موضوع حریم شخصی است. شاید بزرگترین چالشی که کاربران نهایی با آن مواجه هستند عدم امکان نصب دوربین در مکان دلخواه آنها است. اما به عنوان مثال، در صورتی که روی صحبتمان به سوی سنسورهای تشخیص حرکت باشد، این سیستم ها را میتوان در هر جایی از منزل نصب کرد. در این مورد مسئله حریم شخصی چندان مطرح نیست. با این حال در مورد دوربین ها نمیتوان این چنین صحبت کرد. اگر واقع بین باشیم میبینیم که دوربین ها را تنها در برخی مکان ها میتوان نصب کرد.

بنابراین امکان کنترل آنچه دیگران باید/نباید ببینند، به موضوعی حائز اهمیت مبدل شده است. شما میتوانید ویدئوی خود را به حالت حریم شخصی کامل تنظیم کنید تا هیچ صوت و ویدئویی در اختیار افراد متفرقه قرار نگیرد. اما در صورت فعال شدن آلارم، مسئولین میتوانند به سرعت و به صورت دورادور به فایل های ویدئویی ضبط شده دسترسی پیدا کرده و با محل موردنظر ارتباط برقرار کنند.

همچنین واسط های کاربری پیشرفته ای برای بازبینی نرم افزارها وجود دارد که دارای واسطی مخصوص برای حفظ حریم شخصی هستند؛ این واسط ها این امکان را برای شما  فراهم میکنند که افراد مجاز و شرایط مورد نیاز برای صدور این مجوز را برای مشاهده ی دوربین ها تعریف کنید.

منبع: مجله a&s

http://www.didarc.com/fa/news/video-alarm-verification-adding-value-to-dealers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *