هم اکنون پروژه نظارت شهری در شهر طالقان در حال انجام می باشد.

این پروژه مورد استفاده نیروی انتظامی و شهرداری شهر طالقان می باشد.در این پروژه از8دوربین صنعتی و 4دوربین Speed domeاستفاده شده است.

دوربینها بر روی دکل12متری به همراه دستک4متری و فنداسیون آماده سه تنی در میادین اصلی شهر نصب گردیده است.

ضمناً جهت دید بهتر دوربینهای صنعتی یک پروژکتور در کنار هم دوربین و یک تابلو (کافو)با استاندارد(ip66)برروی هر دکل جهت تغذیه برق دکل ها و سوئیچ های صنعتی و پاور آنتن ها نصب گردیده و همچنین برروی هر دکل سیستم صاعقه گیر و سیستم ارتینگ تعبیه گردیده است.

جهت دکل ها و دوربین مداربسته منصوب سیستم ارتینگ مجزا برای هر دکل، سیستم نصب شده توسط میله راد و کابل مسی اجراء گردیده است.

در این سیستم کانالی به عمق80سانتیمتر و عرض45سانتیمتر و طول24متر کنار هر دکل حفر شده است.

در مرحله اول دومیله در زیمن کوبیده شده به گونه ای که حدود 15سانتیمتر از میله ها بیرون بمانند سپس دومیله را اب کابل مسی یا کابل برق به هم وصل نموده و با دستگاه ارت سنج مقاومت زمین ایجاد شده را اندازه گیری کرده، چنانچه مقاومت نشان داه شده با دستگاه بالای4اهم بود میله دیگری به زمین می کوبیم و با اتصال سه میله به هم مقاومت اندازه گیری  شده به زیر 4اهم برسد ادامه داده بعد از آنکه به تعداد کافی میله کوبیده شد(3میله)سیمی را که به شینه مسی نصب شده به تک تک میله ها جوش داده شده است.

سپس با پر نمودن کانال ابتدا با نبتونیت روی سیم مسی را پوشانده(در زمینهای که رطویت کافی ندارند)و سپس با خاک الک شده کشاورزی یا خاک نرم کانال را پر نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *