روندهای برتر در تکنولوژی تشخیص هویت در سال 2017

با تهدیدات فیزیکی و سایبری بیشتری که امروزه سازمان ها با ان روبرو هستند، مدیریت هویت به موضوعی پراهمیت تبدیل شده است و تکنولوژی های پیشرفته ی بیشتری برای تسهیل کار کاربران وارد بازار شده اند. با توجه به این موضوع به نقل از اچ ای دی گلوبال HID Global ، تاییدهای موبایلی، سیستم های ابری و اینترنت اشیاء (IOT﴾ از جمله برترین روندهای مورد انتظار در این صنعت در سال جاری هستند.

برترین این روندها، استفاده ی مضاعف از دستگاه های موبایل به عنوان مرکزی تاییدکننده برای دسترسی به دارایی های فیزیکی و منطقی یک سازمان میباشد. به نقل از اچ ای دی گلوبال: «سال ۲۰۱۷ شاهد مصرف بیشتر محصولات امنیتی و تقاضای مضاعف کاربران برای باز کردن دربها، ورود به منابع ابری و همچنین تهیه پرینت از مدارک به صورت اختصاصی و فوری و بکارگیری تاییدیه های پرینت شده به صورت دورادور یا انجام سایر تراکنش ها و فعالیت های روزانه با استفاده از گوشی های تلفن خود و لوازم الکترونیکی قابل پوشیدن خود یا کارت های هوشمند خود خواهند بود.

 

«این صنعت به دنبال مدیریت روابط هویتی جامعی خواهد بود که نیاز به اعطای اجازه ی دسترسی با توجه به بافت یا شرایط مورد نیاز برای احراز هویت مناسب در شرایط ریسکی را در نظر بگیرد؛ این شرایط شامل احراز هویت میان هویت های تایید شده برای افراد، دستگاه ها، اطلاعات و اشیاء موجود در دفاتر، ساختمان ها و سایر فضاهای هوشمندی که روز به روز در حال متصل تر شدن هستند میشود.»

& انرژی نیز قابلیت های مورد اعتماد موجود برای اثبات حضور را ارتقاء خواهند بخشید تا آنالیتیکس های پیش بینی کننده و قابلیت های مطابق تکنولوژی های مکان یابی را شامل شوند.»

 

 

در آخر، طبق گفته اچ ای دی گلوبال، هویت های قابل اعتماد، به جای یک قابلیت افزوده شده ی ساده، به یک ویژگی داخلی در بیشتر موارد کاربردی تبدیل خواهند شد. «این روند “امنیت با طراحی” باعث بسیاری رویکردهای آسوده ی دیگر برای استفاده از هویت های دیجیتال در بسیاری از انواع رو به رشد فعالیت ها، سرویس ها و صنایع خواهد شد.»

 

هر چند که تمامی تکنولوژی های پیشتر ذکر شده را میتوان در صنایع مختلف بکار بست، به نقل از اچ ای دی گلوبال، صنایعی چون بانک ها، دولت ها و مراکز بهداشتی درمانی به شکل ویژه ای از این تکنولوژی ها سود خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *