بررسی سیستم ‌های اعلام سرقت Paradox

کمپانی کانادایی Paradox، سابقه ‌ای چندساله در طراحی، تولید و عرضه‌ ی سیستم‌ های اعلام سرقت و حفاظت اماکن به تمام جهان را دارا می ‌باشد. این کمپانی همواره بر نوآوری و تولید محصولاتی جدید و مطابق با نیازهای روز مشتریان تأکید دارد. سیستم‌ های اعلام سرقت پارادوکس برای انواع پروژه ‌ها در ابعاد بزرگ، کوچک و متوسط و نیز در اماکن مختلف اداری، تجاری، مسکونی و غیره به نسبت حساسیت و نیاز پروژه، دارای طراحی و مدل‌ های مختلف می ‌باشد.
در حال حاضر، این سیستم‌ ها در سه سری EVO، MG و SP تولید می‌شوند که هر کدام با توجه به امکانات مختلف برای پروژه‌ های به‌ خصوصی تعریف شده و مناسب هستند. در این مطلب به معرفی محصولات سری EVOپارادکس می ‌پردازیم.

امنیت بالا و کنترل تردد
سیستم EVO با بالاترین ضریب حفاظت، برای بانک ‌ها، مناطق نظامی فوق امنیتی، مکان‌ های دولتی، مناطق مسکونی مجلل و هر جای دیگری که نیازمند امنیت بالایی باشد، پیشنهاد می‌ شود. این سیستم به‌ گونه‌ای طراحی شده که کار با آن آسان خواهد بود و با ویژگی ‌هایی که دارد امکان توسعه، نصب و سرویس را برای نصب ‌کنندگان به همراه آورده است.
سیستم‌ EVO به وسیله ‌ی افزودن ماژول ‌های گسترده و متنوع در هر کجا و در هر ترکیبی روی چهار سیم تحت BUS ارتقا پیدا می‌ کند. کی ‌سوئیچ‌ ها، ریموت کنترل‌ ها و نیز ورودی‌ های استفاده نشده ماژول‌ ها به ‌عنوان زون‌ های دستگاه محسوب نمی ‌شوند. بعد از نصب، تمام ماژول ‌های تحت BUS از جمله آشکارسازهای حرکتی را می ‌توان از راه دور و از طریق صفحه کلید یا به‌ واسطه ‌ی PC با نرم ‌افزار BabyWare برنامه‌ ریزی نمود.
محصولات سری EVO دارای سیستم اعلام سرقت و کنترل تردد یکپارچه برای مدیریت و دسترسی تا 32 درب می ‌باشد. همچنین با کمک این سیستم،نظارت بر درب ‌ها از هر محل مقدور می ‌باشد. کاربران می‌ توانند از نرم‌افزار BabyWare و NEware برای مدیریت افراد و دسترسی ‌های آنان نیزاستفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *