راهکار هایکویژن برای تشخیص پلاک‌های کردی و عربی

سامانه تشخیص اتوماتیک پلاک خودرو، راهکار نهایی برای نظارت مؤثر بر ترافیک و پارک خودروها را ارائه می‌دهد که کمک بزرگی برای حفظ امنیت پارکینگ‌ها و نظارت بر دسترسی افراد به وسایل نقلیه است.

 به نقل از کَمرا وُرلد، هایکویژن،راهکاری نوین برای نظارت ترافیکی بر پلاک‌های کردی و عربی ارائه کرده که ترکیبی از جدیدترین دوربین‌های هوشمند آی.‌پی پلاکخوان و نرم‌افزار مدیریت تصویر iVMS-5200 با ماژول‌های پیشرفته ترافیکی است که ثبت پلاک خودرو و برداشت شواهد و مدارک لازم را میسر می‌سازد. دوربین‌های پلاکخوان سری ۴-Line هایکویژن قادر به تشخیص و شناسایی پلاک وسایل نقلیه از طریق آنالتیک پلاکخوان دوربین‌ها هستند که اطلاعات به یک اِن.‌وی.‌آر هوشمند یا نرم افزار مدیریت تصویر iVMS-5200 ارسال می‌شوند.

راهکار پلاکخوان اتوماتیک هوشمند آی.‌پی هایکویژن عبارت است از شناسایی پلاک (زمان ورود، شماره پلاک، مدل خودرو، و رنگ)، مدیریت خودرو (مقایسه خودکار، فیلتر کردن پلاک‌های لیست سیاه، راه‌اندازی آلارم)، جستجوی هوشمند و بک‌آپ گرفتن (جستجوی پلاک). برای اعمال قوانین مربوط به اجازه دسترسی به پارکینگ یا محل‌های پارک که محدودیت زمانی دارند، زمان و تاریخ نیز ثبت می‌شوند.

ویژگی‌های خاص دوربین‌های پلاکخوان هایکویژن:

hikvisionanpr

کنترل بهره (گین کنترل):  این ویژگی فاکتور مهمی در شرایط نور کم است گرچه غالبا از آن چشم‌پوشی می‌شود و معمولا در شرایطی که تصویر واضح نباشد و دارای نویز باشد به آن توجه می‌شود.

دبلیو.‌دی.‌آر: شدت روشنایی صحنه ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد. تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های استاندارد به خاطر حساسیت محدود سنسورهای دوربین، یا پس‌زمینه بسیار تاریک یا پیش‌زمینه‌ای با نور بیش از حد دارند. در طول روز، این شرایط می‌تواند با نواحی مختلف صحنه که نوردهی نشده یا بیش از حد در معرض نور قرار گرفته‌اند، تغییر کند. در این شرایط یک دوربین دبلیو.‌دی.‌آر مورد نیاز است.

ماژول پلاکخوان iVMS-5200 هایکویژن، برداشت اتوماتیک کاراکترهای (حروف و اعداد) پلاک، رنگ و مدل خودرو را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. تاریخ و زمان نیز برای اعمال قوانین مربوط به اجازه دسترسی به پارکینگ یا محل‌های پارک که محدودیت زمانی دارند ثبت می‌شوند.

لیست سیاه/ لیست سفید: با استفاده از یک فایل ایکس.‌ال.‌اس می‌توانید لیست سیاه و لیست سفید پلاک‌ها را تا حداکثر ۲۰۴۸ شماره پلاک ایجاد کنید.

جستجوی تصویر پلاک: به سادگی می‌توانید میان هزاران تصویر و پلاک ذخیره شده روی اِن.‌وی.‌آر یا سرور جستجو کنید.

یکپارچه‌سازی اِن.‌وی.‌آر: دوربین‌های پلاکخوان می‌توانند به سادگی به اِن.‌وی.‌آر هایکویژن متصل شده و برخلاف سیستم‌های دیگر تنها با استفاده اِن.‌وی.‌آر سامانه تشخیص پلاک خود را مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *